کرونا و قرنطینه خانگی؛ همراه با بازی رایانه‌ای

به نقل از سایت اخبار صنایع فرهنگی :  به گزارش خبرنگار مهر، در سالی که به‌واسطه شیوع کرونا و قرنطینه‌های متعدد تقریباً تمام کسب‌وکارها دچار اختلال و کندی در تولید محصولات شده بودند، یک استودیو بازی رایانه‌ای نه‌تنها تولید بازی‌های جدید و پشتیبانی از محصولات قبلی خود را متوقف نکرد، بلکه با تمام سختی‌ها و پیچیدگی‌های موجود در تولید یک بازی به‌شکل دورکاری، موفق شد تا بازی‌های جدیدی ازجمله «درباره‌ی گلی» و «حشمت» را تولید و عرضه کند؛ بازی‌هایی که هرکدام داستانی منحصربه‌فرد، سبک گرافیکیِ مستقل و زیبا و شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی برای مخاطبان‌شان داشتند و ده‌ها ساعت سرگرمی را در خلال داستان و محیط‌های آشنا و قابل لمس برای مخاطب ایرانی عرضه کردند.
134
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو در اصفهان

بروزترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

سنگ لایمستون

کتاب های ادبیات آلمان

برنزه کننده صورت

لوازم یدکی تویوتاTOYOTA

$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });