بازی‌های ویدئویی خلاقیت، منطق وقدرت حل مسئله افراد را بالا می‌برد

به نقل از سایت اخبار صنایع فرهنگی :  به گزارش خبرنگار مهر، در دنیای کنونی بازی‌های ویدئویی تبدیل به یکی از تفریحات اصلی انسان‌ها شده‌اند. تحقیقات اخیر نشان داده است که روزانه یک میلیارد نفر در دنیا بر روی پلتفرم‌های مختلف مانند کامپیوتر، کنسول‌های بازی و موبایل به بازی می‌پردازند. همین محبوبیت باعث شده تا صنعت بازی‌سازی در ردیف پرسودترین و پرمنفعت‌ترین صنایع دنیا قرار گیرد. چندین سال است که صنعت بازی خود را به عنوان پرسودترین در میان صنایع سرگرمی و بالاتر از صنعت سینما جا داده است.
172
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو در اصفهان

بروزترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

سنگ لایمستون

کتاب های ادبیات آلمان

برنزه کننده صورت

لوازم یدکی تویوتاTOYOTA

$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });