بازی ایرانی کووید ۱۹ به‌زودی منتشر می‌شود

به نقل از سایت اخبار صنایع فرهنگی :  به گزارش خبرگزاری مهر، شیوع جهانی ویروس کرونا برای کیوان ملک محمدی؛ بازی‌ساز، تبدیل به انگیزه‌ای شد تا او طراحی بازی‌ای با موضوع ویروس کووید ۱۹ را شروع کند. بازی در دست طراحی او که به زودی منتشر و روانه بازار بازی ایران می‌شود، بازیکنان را در نقش ویروس کرونا با هدف مبتلا کردن انسان‌ها فرو می‌برد. این ویروس سبز رنگ خوشحال و خندان، با درک زنجیره ارتباط انسان‌ها با یکدیگر همه را آلوده می‌کند و سد راهش فقط و فقط افرادی هستند که فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند و یا ماسک می‌زنند. به عبارتی به قول ملک محمدی در این بازی جدی آموزشی، کاربر می‌تواند طی یک بازی شاد و سرگرم کننده، آموزش‌هایی برای قطع زنجیره انتقال کرونا کسب کند.
169
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو در اصفهان

بروزترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

سنگ لایمستون

کتاب های ادبیات آلمان

برنزه کننده صورت

لوازم یدکی تویوتاTOYOTA

$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });