پذیرفته شدن مقالات انگلیسی بازی جدی۹۸ درپایگاه استنادیIEEE Xplore

به نقل از سایت اخبار صنایع فرهنگی :  به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ این رویداد که دی ماه سال ۱۳۹۸ و با همکاری دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، پذیرای مقالات انگلیسی در حوزه بازی‌های جدی بود که از مجموع ۴۵ مقاله ارسال شده به دبیرخانه، ۲۳ مقاله پذیرفته شد. سمپوزیوم بازی‌های جدی سال ۱۳۹۸ یکی از بخش‌های جانبی سومین دوره جایزه بازی‌های جدی است که در دی ماه ۱۳۹۸ در دانشکده شهید بهشتی برگزار شد. این سمپوزیوم بین‌المللی با رعایت استانداردهای IEEE Xplore موفق به دریافت مجوز نمایه‌سازی مقالات، برای ۲۱ مقاله در این پایگاه استنادی معتبر شد که پس از اتمام رویداد و با توجه به رضایت نویسندگان، ۲۱ مقاله از مجموع ۲۳ مقاله پذیرفته‌شده، به این پایگاه ارسال شد که تمامی مقالات موفق به نمایه در این پایگاه معتبر شدند.
192
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو در اصفهان

بروزترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

سنگ لایمستون

کتاب های ادبیات آلمان

برنزه کننده صورت

لوازم یدکی تویوتاTOYOTA

$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });